Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Carpentier-Reifová

Dobré knihy
138 Kč
EAN 9788024619804
Kategorie Knihy
Značka Karolinum
Obchod Dobré knihy
  • Internetový obchod

Karolinum - <p>První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.</p>

Další informace

EAN
9788024619804
Kategorie
Značka
Obchod
EML
Black Friday 2024